Nog ± 35 uur en dan is het weer zover..... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Nog ± 35 uur en dan is het weer zover..... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Nog ± 35 uur en dan is het weer zover.....

Door: Jan & Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

03 Mei 2011 | Nederland, Purmerend

Hallo allemaal, nog even het het is weer zover! We gaan met een gezellig groepje naar Kralendijk Bonaire om boven- en onderwater ons een weekje te vermaken!! Het was Jolanda die op internet een reis voor 2 personen won naar Bonaire, dus eigenlijk gaan we met hun mee, net als Fiona, Prescilla & Max, CatHy & Gerard. Vanavond nog even alles opladen en inpakken en dan morgen naar Schiphol

• 03 Mei 2011 - 10:13

Thea:

Veel plezier daar met zijn allen! Neem een foto mee van ons, dan zijn wij er ook nog een beetje bij, hahahaha.

• 03 Mei 2011 - 23:38

Roberto:

Leuk dat jullie vertrekken naar B. Ik vertrek zelf ook lekker... ga naar VV ..cameraatje mee.. lamp ook ff opladen en gaan...... tis alleen iets kouder qua temp..
    Veel plezier daar. en let een beetje op m'n Volendamse vriend daar :-)

• 04 Mei 2011 - 04:34

Tanja:

Heel veel plezier. Geniet van het mooie weer, maar vooral van de prachtige dingen onder water natuurlijk. Maak er wat mooi van met z'n allen!!
    Tot over 2 weken

• 04 Mei 2011 - 07:08

Fokke:

Ik hoop dat jullie een geweldige vakantie hebben en dat er hele mooie duiken gemaakt gaan worden, maar daar twijfel ik niet aan , en onder het vertellen van de sterke verhalen en het drinken van een Polar denk dan even aan de thuis blijvers

• 04 Mei 2011 - 10:42

Arjon:

Hallo lieve mensen,

heel veel plezier in Bonaire,

gr A & A

• 04 Mei 2011 - 12:49

Jan Wighman:

bij deze wens ik jullie een hele fijne en leuke vakantie toe .
    mooi weer (dat is het hier ook)
    fijne duiken (vinkeveen 3baarsen gezien)
    gezellig uit eten(mac of febo)
    niet te veel drinken (water moet werken)

groetjes en geniet r van

• 04 Mei 2011 - 13:52

Rincke:

Have fun

• 04 Mei 2011 - 13:52

Rincke:

Have fun

• 04 Mei 2011 - 14:59

Wiep En Kees:

waarom weten wij van niks?

we zijn natuurlijk stik jaloers

heel veel plezier, en kom gezond en uitgerust weer terug.

wiep en kees

• 04 Mei 2011 - 16:21

De Vissertjes:

We willen jullie nog even veel plezier wensen, waarschijnlijk zijn jullie nu lekker op schiphol aan 't winkelen en eten enzo. Nog een paar uur en jullie zijn in dat mooie Bonaire. Kees mist jullie nu al.
    Veeel liefs,
    van ons allemaal.

• 05 Mei 2011 - 20:55

Dennis:

Huh zijn dat foto's van jullie eerste dag?2 zeepaardjes en een frogvisje??(of heb ik dat verkeerd gezien?)ik had daar ook erg graag willen zijn.doe aan iedereen de groeten en heb heelveel plezier