Het weer is beter maar internet is nog van slag... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Het weer is beter maar internet is nog van slag... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Het weer is beter maar internet is nog van slag...

Door: Edith & Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

07 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Sorry voor de vertaging, ik zit nu bij Divi Flamingo te internetten terwijl vriende Johan en Gerard (altijd de laatste)aan het duiken zijn en Edith Jollie en CatHy aan het snorkelen, hoera het is vakantie!
gr Jan

Edith schrijft over zaterdag 7 mei:
Oooooh wat is het mooi, oooooooh wat is het mooi.............Gerard en Johan lagen vanmorgen om 6 uur al in het water! De rest heeft vakantie en stond om 8 uur pas klaar om te ontbijten. Na het ontbijt naar het wrak de Hilma Hooker, daar komen we als we op Bonaire zijn, minimaal 1 keer. Deze duikstek is ook weer
"gewoon" een kantduik, wat inhoud dat je eerst heelhuids het water in moet zien te komen, Blijft lastig maar gaat meestal goed, de sterke kanjers helpen iedereen het water in, eenmaal onderwater zwem je eerst over spierwit strand in prachtig blauw water, als je snel zwemt zie je niet veel maar als je heel langzaam gaat zie je zoveel moois. Dan volgt een stuk koraaltuin ook heel mooi en dan zie je opeens de Hilma Hooker. een groot wrak (60 mtr) uit het niets opdoemen, Zo bijzonder om te zien dat er roestige ijzer ook koraal kan groeien! Bij het wrak waren weer 5 mega tarpons (heeeeeleee gtote prachtige zilveren vissen),het was weer genieten!!
Eenmaal weer boven vertellen we elkaar hoe mooi het was, ook de snorkelaars waren blij! De volgende duikstek ligt er naast en heet Angels City, de naam zegt het al het is alweer een super duikstek! Maar eigenlijk vind ik dat alle duiksteks bij elkaar Angels places genoemd mag worden want het is hier onder water zooooo mooi!! En weer genieten we
ons weer allemaal suf onderwater. Boven water schijn te zon en er is wat wind. Sommige van ons zijn dan ook al snel van kleur veranderd, hoofdzakelijk rood (au!) Gerard en Johan maken nog een duik en de rest gaat richting zwembad en de bedjes. Lekker luieren en als het te warm wordt even een duik in het zwembad. Het lijkt net echt op vakantie.
Cathy en ik worden verwent met 1 glaasje Amehoela (je schrijft het anders maar het heet wel zo) en praten samen heel wat af. Een heerlijk ontspannen middagje waarin iedereen doet wat hij/zij wil!
Heerlijk gegeten en zoveel gelachen!!!!!!We hebben het fantastisch met elkaar!!! Zoals iedere avond rollen we heel moe maar zooo voldaan in bed! (CatHy en Gerard heel blij want Peter had gewonnen met voetbal, komt vast door het support van Opa en Oma, KLASSE!!!
Wanneer julllie dit kunnen lezen is niet helemaal duidelijk want het internet doet het niet............

Edith

• 09 Mei 2011 - 11:37

Rincke:

leuk hoor.veel plezier daar.groetjes aan iedereen

• 09 Mei 2011 - 13:20

Wiep En Kees:

we genieten mee met alle mooie fotoos en blijf genieten.

kom gezond weer terug