Alles voor EED & GEER...... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Alles voor EED & GEER...... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Alles voor EED & GEER......

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

15 April 2012 | Nederland, Zandvoort

Gisterenavond even voor 11.00 uur hoor ik een doffe dreun, ik kijk over de tv en mis nu het kruintje van Edith wat net boven het scheidingsmuurtje uit stak, het enige wat ik nog hoor is 'ik ga nu naar bed' en een paar seconden
later wordt er een 'heel bos omgezaagd' in de slaapkamer, ik tref alvast wat voorbreidingen voor het ontbijt, doe alle lichten uit een zoek m'n plekkie in wat er nog van het bos over is! Het is druk in m'n slaap, nooit droom ik maar de ene na de andere flauwekul komt voorbij het enige wat ik me nog kan herinneren is dat iemand in de keuken een duikvest staat te verkopen en nog 1 en nog 1, het moet niet gekker worden en dan opeens 'shit het is 7 uur, ZEVEN UUR??? verdomt 'de houtzaagster' is haar bed al uit en is druk bezig met haar opdrachten voor vandaag. Ontbijtje bestaat uit vers fruit met yoghert en een kopje koffie en dan begint het alweer, de druk neemt toe: waar is m'n horloge, tas en rolkoffer worden bijna ontritst. Ik geef haar de mijn horloge waarbij ik het verkeerde grapje maakte: kan je ook zien zonder bril!! ik vond hem wel leuk maar ik was dan ook wel de enige! We stappen het huisje uit en daar zit Smakman met een telelens op de duin voor onze deur'MOGUHH' We lopen met z'n vieren naar de boulevard waar EED & GEER om 08.00 uur hun presentaties moeten houden, Gerard over e-rdp en Edith over de belangrijke sluitingen waarbij waardes en doelstellingen met een verhaaltje aan elkaar gepraat moet worden waarbij je extra punten scoort wanneer je cursussen aanbeveelt en iets aanprijst of verkoopt uit de winkel, weet je nog dat verkoopstertje in m'n keuken. Beide hebben goed gescoord!! De organisatie iets minder want het was me toch koud in dat strandhuisje, koffie hield je zo lang mogelijk in je handen en je ging niet naar de toilet, je gooit je warme water toch niet weg!! Rond 12.00 uur is het dan eindelijk pauze met enkele 'schaatbewegingen' komen we in beachtent 21, maakt niet uit wat we bestellen als het maar warm is!! En dan is daar opeens GEERS vriendje Roberto (ook wel bekend als tuinkabouter, badeend of badmuts) Na de lunch moeten EED & GEER zich melden op het IDC centrum Scuba
Republic voor het vervolg van de theorielessen, briefings en skills onderwater. Smakman en 'batmuts'gaan het strand op om de zon op de golven te filmen en ik heb nog even voor mezelf, de afwas, de boodschappen en het koken, stom ik had 'badmuts' moeten vragen om te blijven eten, hij is tenslotte professionele keukenprins. Jammer gemiste kans
blijft over dat ik het zelf moet gaan doen, na de boodschappen nog even langs de briefings bij het zwembad. EED & GEER scooren weer een ruime voldoende. Wat denkje komen ze om 19.45 binnen lopen, zonder te bellen moet ik alles nog in de pannen proppen en eetbaar maken, kwartiertje laten bellen met Smakman, eten, koffie drinken en effe kijken wat er nog allemaal moet gebeuren voor morgen buitenwaterduiken in Vinkeveen en eh..... paalsteek,.. PAALSTEEK?? zegmaar een knoop in een touwtje maar dan op een bepaalde manier zodat je hem ook herkennen kan van het voorbeeld, de touwtjes slingeren overelkaar, doorelkaar,lusje hier, eindje daar en ... mooie knoop maar lijkt niet op het voorbeeld!! Opnieuw....nog een keer en nog een keer, GEER is naar zijn eigen huisje en het touwtje hangt als een indianentooi over z'n voorhoofd en oren, ziet er leuk uit maar lijkt ook niet op het voorbeeld, we zullen het morgen wel zien om ca 10.00 te Vinkeveen. Het zal allemaal wel weer goed komen, slaap ze en tot morgen

  • 15 April 2012 - 23:18

    Badmuts (roberto):

    Ja... was zeker een gemiste kans Jan, er was genoeg zo te zien op dat snijplankje. Had een lekker ritje op de motor richting Zandvoort en was zeker blij dat ik m'n "grote"vriend toch nog even een glimlach heb zien toveren op z'n noeste gezicht. Jammer dat er aardig wat wind stond op het strand want ik had mijn zwembroekje wel mee hoor.. :-) . EED & GEER, maak er wat moois van , tis hard werken en het zijn lange dagen maar aan het eind van de rit wacht je papiertje op jullie...
    Heb onder je kussen een pasfoto van mij neergelegd Geer... kan je afentoe toch tegen mij aan "zeiken"... vriend!!! en vergeet ook een ding niet...... HAVE FUN...
    grt Badmuts

  • 16 April 2012 - 19:40

    Jolanda:

    Jeeeetje, wat een verhalen weer en leuk dat we weer mee kunnen genieten van de taferelen in
    Zantvoort. Je bent een echt keukenprins(je) Jan!
    Wou dat ik het een dagje van ze over kon nemen, want ik weet dat het ploeteren is pff.
    Ik wens Edith en Gerard heel veel succes de komende dagen, ik zal aan jullie denken, echt.
    En Jan. dat verkoopstertje in je slaapkamer.....was ik haha
    Heel veel liefs van Jolanda en voor allemaal een dikke knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 121484

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: