the day after........... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu the day after........... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

the day after...........

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

19 April 2012 | Nederland, Zandvoort

Gisteren was weer een zware dag voor EED & GEER nadat we met z'n drieen ons best gedaan hadden om de bodem van de wokpannen te vinden komt het moment dat ze weer moeten gaan werken aan de opdrachten van de volgende dag. Edith heeft haar keuze gemaakt, schrijft wat op en dan klinkt er opeens 'wel te rusten en de rest doe ik morgen!!'Binnen
enkele minuten is 'de bomenzagerij' weer op volle toeren!! Nog even het berichtje gemaakt, foto's geplaatst en reaktie gelezen gelezen. De geluiden, welke onder het dekbad vandaan komen, worden steeds heftiger dat ik maar even een kusje ben gaan geven, jaaa ja daar ben je even stil he van, nou.... Edith ook!! Alleen het stilte moment was
maar van korte duur en ik blijf niet heen en weer lopen! Ver over 00.00 uur kan ik het licht uitdoen! Vanmorgen ben ik niet optijd wakker Edith heeft er al weer een uurtje opzitten, koffie gezet en ontbijtje gemaakt voor Edith. Rond 07.30 staat Smakman voor de deur dat we weg moeten, weg MOETEN?!?!? Ik moet nog een en ander pakken en loop naar het
huisje van GEER, KNAL met me kop tegen de deur welke al op slot zat?? Wat is dit nou weer en even daarna hoor in Edith (weer) vreselijk in de lach schieten, kijk ik ben dat gewend maar of al die mensen in de huisjes om ons heen hierop zaten te wachten kan ik wel raden, een wekker oke maar zo'n aanstekelijke schaterlach..... ik weet het niet!
Maar goed de oorzaak was ik, Smakman, met z'n lange benen zet er weer een pas in die Geer nog net kan volgen, Edith ook als ze snel twee passen doet in plaats van 1 en dan niet opmerken dan ik nog niet was aangesloten bij de groep!!! Vandaag gaat Johan weer filmen en fotograferen en ik ga einde van de ochtend richting Only Friends/NJOY
Diving maar eerst gaan we het strand weer op en bij strandtent 21 gaan EEd & Geer zich voorbreiden en Smakman en ik laten ons trakteren op een heerlijk bakje koffie. Nog even bij EED & GEER binnen gelopen en hier en daar nog even geholpen want de mevrouw van 'de bomenzagerij' heeft m'n komputer, welke zodadelijk wil gebruiken, z o t r a a g
g e m a a k t d a t
d e p r e s e n t a t i e w e l l a n g g a a t d u r e n ! ! Maar goed alles nog op tijd voor elkaar, knuffel en een kus voor het succes van deze dag en ik ga met Smakman terug naar Scuba Republic waar Smakman opname gaat maken voor een promotiefilm voor Scuba Republic. Even daarna laat ik m'n meisie en vrienden alleen achter, voelt niet helemaal goed maar...... in Amsterdam bij het Ronald McDonald Centre / Only Friends is er een feestje in verband het 500 lid en de presentatie van de mascotte FRIENDLEY!! En daarna nog onderwater met de duikertjes van Only Friends / NJOY Diving van 17.00 tot 21.00
Begeleiders die deze site nog niet wisten te vinden, vragen naar EED & GEER, ik doe mijn verhaal ondersteund door 'tuinkabouter/badeend/badmuts' welke op zondag met z'n brommer is langs geweest, speciaal voor vriendje GEER. En dan is daar op eens FRIENDLEY de mascotte van Only Friends aangekleed met een duikpak, zwemvliezen, luchttank, masker en
snorkel... GEWELDIG!!!!! en voor dat ik het weet sta je op de foto. even daarna lig ik onderwater tot 21.00 uur. Eindelijk heb ik kontakt met Edith en alles is weer goed verlopen briefing, uitvoering in het zwembad en de rescue oefeningen. Cathy de tas met reserve voorraden heb ik nog afgegeven bij GEER maar... die had al wat brandey tot zich genomen en lag op de bank te bellen met Smakman dat ik maar ben doorgelopen. Edith heb ik pas gevonden in de slaapkamer en..... ik denk dat er geen boom meer staat in de omgeving want ik hoor niks, HELEMAAL NIKS!!!het ademt
wel en ik kruip er naast en doe het licht uit, tot morgen.......

  • 19 April 2012 - 00:31

    Kabouter:

    Nou .. dat was dan een rustig daggie... voor EED & GEER.. maar voor mij ook vandaag hoor!!!
    Only Friends begon pas om 17.00 u en ik betrapte mij erop dat ik dacht van hmmm het is aan "tafel" erg rustig zo zonder Geer en Johan. Ik kon gewoon een "gesprek" aangaan zonder dat Geer weer een mening had over "iets"nutteloos... ;-) hahaha.. Er was zelfs iemand die opperde van.... Nu Johan en Gerard er niet zijn moet ik je dan ff "afzeiken"?? want het is wel erg rustig zo... ;-) hahaha.
    Even nog een een mededeling van huishoudelijke aard.... OF jij Geer de volgende keer je shirt over je broek wil doen want tussen je broek "proppen" was geen smoel.... aldus mevr Visser ;-) :-) :-)
    Suc6 Donderdag!!!!


  • 19 April 2012 - 05:10

    Annemiek:

    Zo alweer donderdag en ja het zit erbijna op voor jullie, nog even doorbijten. Ik wens jullie vandaag heel veel succes allemaal.

    Groeten Annemiek

  • 19 April 2012 - 05:44

    Arjon:

    Wat een spanning deze week heb inmiddels al aardig wat happen uit mn stuur genomen.
    Pffff nog ff vol houwe Jan, Eed & Geer suc6..

  • 19 April 2012 - 05:45

    Thea:

    Hoi,

    Gaat het met je hoofd Jan???? Ik zie het helemaal voor me en dan die lach van Edith.
    Is het papiertje voor Geer en Eed al bijna in he pocket??

    En wat is die friendley leuk zeg.

    Groetjes thea

  • 19 April 2012 - 06:18

    Fokko:

    Niet alleen jullie hebben het zwaar!! valt niet mee om Edith en Gerard en ook nog Johan te vervangen in het zwembad bijOnly Friends!
    Ging wel redelijk tot gaat wel waren de reacties!!!!!!

    Zo...hoop dat dit kleine veertje jullie door de laatste dagen helpt ;<))

    GO FOR IT!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 121455

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: