En daar gaan we weer....... - Reisverslag uit Ehlange, Luxemburg van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer....... - Reisverslag uit Ehlange, Luxemburg van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer.......

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

27 April 2012 | Luxemburg, Ehlange

GOEDEMORGEN ALLEMAAL, ik ga jullie weer een weekendje meenemen naar ..... LUXEMBURG waar we de 'speurtocht' naar het PADI INSTRUCTOR brevet gaan voortzetten. Vanaf maandag tot gistermiddag was het wel duidelijk dat EED & GEER op de IE van Luxemburg zijn aangemeld, na heel veel kontakten telefonische & email kregen we gisteren pas het antwoord van PADI, het is in Ehlange een klein dorpje ten zuidwesten van de hoofdstad Luxemburg waar IDC-centre SPLASH is gevestigd met een eigen zwembad waar GEER zijn retake gaat maken. Het open-water is in Lultzhausen aan het Lac de haute Sure een uurtje rijden naar het noorden, zeg maar richting Nederland. Hier gaat EED haar retake doen. Er is maar 1 maar..... Christophe (course director SPLASH) wist nog niet het programma het enige wat hij uit zijn hoofd wist dat we ons zaterdagochtend om 08.00 uur moeten melden in duikcentrum SPLASH. Goed afgelopen week hebben EED & GEER veel onderwater gelegen om maar te trainen, trainen en nogmaals trainen onder leiding en toezicht van Smakman, 'het zal me NIET gebeuren dat ik bijna 5 uur, op de terugreis naast GEER moet zitten zonder z'n brevetje!! Chr

• 27 April 2012 - 06:18

Rincke:

Veel plezier en succes edith en gerard.en jan en johan niet te hard rijden en help ze ontspannen.
    Groetjes Rincke en thea

• 27 April 2012 - 06:35

Carola:

Jan toch!, hoe hou je dit VOL! Je duikt als hulpzuurstoffles van het ene huisje, zee, zwembad, winkel, keuken, naar het volgende, bagage controleur, boodschappendoener, keukenprins, koffiezetterinschenken, opzoeker of het het een ja wel, of ja nee hoogbergmeer is? Maar ja als EED en GEER de Brevetjes maar halen........... Voor mij ben jij geslaagd met Vlag en Wimpel als ALLESKUNNER, de vlag en wimpel kan je meteen gebruiken voor Koninginnetjesdag!
    Voor jullie allemaal heel veel succes dit weekend. Dikke kus van mij

• 27 April 2012 - 18:02

Wilma:

Oh oh Jan, ik heb met veel plezier en bewondering je verslagen gelezen, geweldig hoe je alles zo mooi omschrijft en zo beeldend, ik zie het zo voor me. Veel succes kanjers