We zijn er maar vraag niet hoe...... - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu We zijn er maar vraag niet hoe...... - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

We zijn er maar vraag niet hoe......

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

27 April 2012 | Luxemburg, Luxemburg

Oke we zijn er, maar vraag niet hoe! Ik had in m'n hoofd Maastricht, Luik, Wiltz en Luxemburg maar de tomtoom van GEER leidde ons via Utrecht, sHertogenbosch en vanaf dat moment heb ik wegen bereden plaatsnamen gezien welke ik nog nooit gezien of gehoord had. 'Onze standaard rookplaats' Restaurant de Lucht wordt met grote snelheid voorbij gereden, echt ik begrijp er niets van. EED zegt dat GEER & Smakman stiekem roken in het busje van Cathy! Onze tomtom is zich steeds aan het bijstellen en ik zie de aankomsttijd met minuten oplopen! Zag ik daarna Zierikzee op een anwb-bord staan, ik zal me wel vergist hebben met al die nieuwe plaatsnaampjes, maar effe later Zierikzee 98 km ik heb geen flauw idee waar we zitten en de aankomsttijd loopt maar op!! Bij het bord Zierikzee 80km wordt het EED te veel, ik ga ze bellen want die twee zitten gewoon te kleppen, 'blijf op dezelfde weg 'roept m'n tomtom ik zeg wacht maar even met bellen, GEER weet wel wat hij doet.... hoop ik. Hehe eindelijk een koffiestop ik vraag of die tomtom van hem misschien bij de Action vandaan komt?? Tís even stil en dan op eens 'man, ik weet ook niet waar we zitten' WE gaande weg weer op en dan opeens zitten we in Oosterhout bij Breda, komen in de file bij Antwerpen en sjeesen langs Brussel waar we dan ook nog een afslag vergeten te nemen, althans GEER want die rijdt voorop! Eenmaal op de goede weg gaat het gaspendaal van GEER tegende vloermat aan, bij de volgende koffiestop vraag ik waarom hij nou zo hard reed, tjaaaaa... het was gewoon een mooie cd van the Cats en dan moet je gewoon lekker meezingen en dan kan je niet op alles letten! EED moet al een tijdje naar toilet maar GEER heeft hem weer op de vloermat liggen, rond 14.30 verlaten we de snelweg en koersen we heuveltje op, heuveltje af, dorpje en tussen de weilanden door en zo komen we aan bij duikcentrum SPLASH in Ehlange. Een geweldige duikwinkel, alles echt alles is hier te koop hij heeft inderdaad een inpandig zwembad van ca 10x4 en ook nogeens 4 meter diep! Christophe doet alvast de verlichting aan, hij belt ook alvast naar het hotel en de kamers zijn voor vanavond gereserveerd. Na overleg besluiten wij dat we morgenavond al naar Lultzhausen gaan, kunnen we zondag lekker een beetje uitslapen. Wij gaan ons eerst maar even melden bij het hotel in Foetz, kleine 10 minuten rijden, ziet er goed uit en als we de kamers gezien hebben zeker niet verkeerd! Het grapje over dat Smakman en GEER in een dubbelbed moeten en 'spoon-spoon' gaan komt niet binnen bij de meneer achter de receptie, alhoewel even daarna zegt hij dat hij nog wel iets kan regelen, kost ietsjes meer maar dan hebben elk een eigen kamer. Wanneer we weer terug zijn bij Duikcentrum Splash gaan GEER en Smakman te water om alle oefeningen voor het zwembad door te nemen en Christophe komt ook even vertellen dat het 'jeugdhotel'bij de duikplaats voor ons is besproken.Ik zit op het bankje bij het zwembad naar de bubbels te luisteren terwijl ik dit berichtje schrijf. EED loopt in de duikshop allemaal smoesen te bedenken voor wie ze nog wat moet kopen, ben bang dat de magneetstrip door de warmte straps niet meer op d'r bankpas zit hahahaha. Om 19.00 uur sluit het duikcentrum het zal dus niet meer lang duren voordat Smakman en GEER boven komen en dat we dan ergens een hapje gaan eten. Morgen moeten we hier weer zijn om 08.00 uur en dan gaat het feestje weer van vooraf beginnen voor de 7 kandidaten en EED & GEER! GEER moet morgen zijn kunstje effe overdoen en dan verhuizen we naar Lultzhausen, tot morgen.......

  • 27 April 2012 - 17:51

    Thea:

    Succes allebei, komt goed!!

  • 27 April 2012 - 17:56

    Cathy:

    Hallo daar allemaal in Luxemburg. Blij dat Jan weer even verslag heeft gedaan en wat een mooie foto's weer. Ziet er allemaal erg leuk uit. Wel zielig Edith alleen in die winkel, daar horen Jolanda en ik eigenlijk ook te lopen, maar ja dat halen we nog wel een keertje in. Ik wens jullie veel succes morgen en zondag en ik hoop op morgenavond weer een verhaaltje van Jan. Lieve groetjes van Cathy.

  • 27 April 2012 - 17:58

    Ger En Wilma:

    Edith en Gerard heel veel succes gaat zeker lukken nu!!! Jan en Johan, toppie begeleiders zijn jullie hoor, petje af!! We duimen voor jullie alle vier.

  • 27 April 2012 - 19:56

    Jolanda:

    Vanmorgen kwamen jullie vrolijk binnenstappen dus dat kan maar 1 ding betekenen, jullie gaan nu echt voor GOUD. Ik wens jullie zo ontzettend veel succes en zal weer duimpies draaien voor jullie.
    Zet hem op want jullie kunnen het, echt.
    Heel veel liefs van Jolanda en voor allemaal een hele dikke knuffel!

  • 27 April 2012 - 21:06

    Badmuts:

    Ja.. die TomTom heeft het begeven onder die smog daarin die auto. ZOOO zonde, een nieuwe bus waarin volop gerookt wordt.. ;-) En over dat slapen "lepeltje-lepeltje" de Heren vroegen al aan mij of ik toevallig het week-end ook vrij was, kon ik mee voor de gezelligheid en dan kon ik tussen hen in slapen.. in dat grote bed. Ik heb maar voor de eer bedankt want ik ben nogal erg kieskeurig.. :-)
    Geer en EED.. heel veel suc6 daar.. en vergeet ook geen plezier te hebben...
    Ik neem ook een fles brandy op mijn eigen kamer... :-)

  • 28 April 2012 - 15:44

    Badmuts:

    GEER !!!!!!!!! gefeliciteerd... ben trots op je...
    EED.. u can do it !!!!!! zet hem op..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 121508

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: