Alles voor m'n meisie..... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Alles voor m'n meisie..... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Alles voor m'n meisie.....

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

14 April 2012 | Nederland, Zandvoort

Vakantie in Zandvoort??? je zou het zo kunnen noemen maar..... de waarheid is anders en HARD!! Wanneer ik om 06.00 uur wakker wordt staat Edith, doodstil gebaren en bewegingen te maken. Ik sluip bijna ongezien van bed naar toilet en dan wordt de stilte verbroken 'DOE IK HET ZO GOED??? vraagt ze, vind je het niet erg dat ik eerst naar de toilet ga vraag ik nog vriendelijk. 'VERDORIE' komt nu uit de kamer nou ben ik het weer helemaal kwijt!!!!
Jullie zullen wel denken IS DIT VAKANTIE??? Nou... NEE, Edith is samen met haar 'klasgenootje' Gerard begonnen aan de PADI Instructor cursus en zij zijn pas 1 dag geweest!! Na het ontbijt even bij Gerard langs en breng ze naar PADI
IDC centrum Scuba Republic te Zandvoort, vanuit hun zwembad(je) kijk je over de boulevard, strand naar de zee, geweldig! Goed mijn vakantie bestaat vandaag uit de niet meegenomen spullen van thuis ophalen, boodschappen doen want Geer, komt gezellig 'savonds bij ons eten. Ik moet zelfs nog haast maken om om 12.00 uur in strandpaviljoen 21
achter een glazen windscherm, vol in het zonnetje, een broodje met die twee te eten. Goed het was geen straf om nog 45 minuten op EED & GEER te moeten wachten. Daar komen ze aan EED ziet me niet en GEER....@$%!$~$#$%%!% (ik stop er mee, ga morgen gewoon in Vinkeveen duiken) Heel voorzichting kies een stoel aan tafel waar ik dit eens veilig kan
observeren.....%^!#$%@^&^*^%$!!$%! (van HILLO kan zo m'n plaats innemen) Hij pakt z'n mobieltje en ik wacht effe af opeens is het HAAAI JONGE!!(Smakman) hij staat op en loopt weg...komt terug en dan komt het eruit 'grapje'hahaha
Lunchtijd zit er weer op en ik ga met een auto vol spullen en boodschappen naar het huisje op Center Parcs, tís maar een paar minuten rijden en.... een slagboom over de weg, waar komt dat ding nou vandaan, vraag heel vriendelijk door
de intercom of ik misschien even m'n auto mag leeg kiepen, dat lieve stemmetje van zojuist uit de intercom is bijna niet meer hoorbaar door de autorace geluiden van af het circuit, 'WE ZIJN EEN AUTOLOOS PARC' sorry !! 3x heb ik heen en weer gelopen tussen auto en het huisje. Het is 15.00 uur wanneer ik dan eindelijk vakantie krijg. Een uurtje
later schrik ik wakker van de telefoon, Smakman: 'wat eten we vanavond???' ehhh verse tonijn, gekruide krieltjes met ui, paprika en champignon en chinese roerbak groente ojaaa dat moet ik nog wel even doen voordat EED & GEER weer aan
het huiswerk moeten, het was weer de oude Geer aan m'n keukentafeltje, koffiekopje met brandy, 2x opschept en heeft overal weer een mening over. Edith knikkert ons met een klein gebaar van de keukentafel want het huiswerk moet gemaakt worden voor de komende dag. Ik zit nu stilletjes op de bank naar tv te kijken en te wachten dat we naar bed
mogen..... tot morgen, dan is Smakman er ook weer!

  • 14 April 2012 - 19:13

    Dennis:

    pfff je heb het er maar zwaar mee!!! WENS ZE ALLEBEI SUCCES!leuk dat we het zo ook een beetje kunnen volgen.gr uit alkmaar

  • 14 April 2012 - 20:57

    Carola:

    Hallo daar in Zandvoort, ik kreeg de mail al binnen en ik heb me voor jullie volgende verre reis al ingeschreven.
    Jullie zijn ook net een rivier, het blijft maar stromen bij jullie en nu weer in Zandvoort en jij "mag mee voor de innerlijke zorg en de winkel bezoeken om het innerlijke te kunnen verzorgen?!
    Succes voor Edith en haar "klasgenootje" Gerard! Jan voor jou natuurlijk ook succes met al het andere wat ook gebeuren moet............

    Lieve groetjes Carolalalalalala

  • 14 April 2012 - 21:18

    Roberto:

    hahaha.. wat kan ie toch lekker brommen he die Bolle!!!! Vinkeveen mag ie voorlopig niet komen.. dat doe ik morgen wel... :-) veel suc6 morgen.. miss doe ik wel een motorritje richting Zandvoort..
    kus voor Edith.. en een knuffel voor die Bolle... ehh Jij niet dus Jan.. :-)

  • 15 April 2012 - 05:24

    Bart:

    grappig verhaaltje,, wel succes, en nog veel plezier voor jullie, en nog een beetje mooi weer gewenst

  • 15 April 2012 - 06:37

    Fokko:

    Dat wordt een pittig weekje, alle succes toegewenst!
    Weet zeker dat het jullie gaat lukken.

  • 15 April 2012 - 07:13

    Thea:

    Komt wel goed schatjes!

  • 15 April 2012 - 07:37

    Cathy:

    Jeetje Jan wat zien die pannen er rijkelijk gevuld uit. Direct denkt Gerard dat dit thuis ook zo hoort. Maar bij mij zijn de pannen maar tot de helft gevuld. Verwen hem niet te veel want dan moet hij zo afkicken. Verder wens ik Edith en mijn lieve mannetje nog veel succes en ik weet zeker dat het hun gaat lukken. Ik heb er alle vertrouwen in. Leuk dat we jullie op deze manier weer kunnen volgen. Lieve groetjes van Cathy.

  • 15 April 2012 - 09:39

    Jose :

    Hallo luitjes, ik Zie dat er hard gestudeerd wordt , en dat de kok weer zijn uiterste best doet om jullie weer een prima maaltijd voor te schotelen. Nog veel succes komende week EED EN GEER. Groetjes jose

  • 15 April 2012 - 09:58

    Arjon:

    Hey Jan Heel veel sterkte van de week als zijnde coach, kok, luisterend oor ect ect, wens eed en geer heel veel succes !!!!

  • 15 April 2012 - 10:48

    Eric En Annemiek :

    Hoi Hoi daar in Zandvoort. Dat word dus een zware week als ik dit zo lees voor Edith en Gerard maar ook voor Jan . Nu wij wensen jullie heeel veeel succes deze week, en zullen jullie volgen. Groetjes van ons, Eric vanuit het heerlijke warme zonnige Brazilie en Annemiek vanuit het wat minder zonnig en koude purmerend...

  • 15 April 2012 - 10:48

    Marianne :

    Nu Jan je hebt het er maar druk mee, maar leuk hoor, hou je taai!! Jan. Genieten toch , redelijk goed weer in Zandvoort, een beetje koud en windy. Veel plezier nog groetjes aan Edith , succes met jullie cursus, en tot ziens
    Steve en Marianne

  • 15 April 2012 - 12:00

    Eric:

    Nou Gerard & Edith,
    Ook ik wil jullie vanuit het zonnige Brazil veel succes wensen voor deze zware week.
    En ik week zeker dat het goed gaat komen.

    Ik heb al een tijdje geen vis gezien dus heb eerdags toch een update nodig kunnen jullie dan mooi geven.

    Jan voor jou een fijne vakantie. ;-)

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 121514

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: