ZE KOMT TERUG !!!!!!!!!! - Reisverslag uit Esch-sur-Alzette, Luxemburg van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu ZE KOMT TERUG !!!!!!!!!! - Reisverslag uit Esch-sur-Alzette, Luxemburg van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

ZE KOMT TERUG !!!!!!!!!!

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

30 April 2012 | Luxemburg, Esch-sur-Alzette

Hoi vrienden ik wil jullie nog even kort laten weten dat mijn lievertje
vanmorgen dacht naar huis te gaan echter is ze door de cardioloog door verwezen naar het ziekenhuis in Luxemburg, dan sta je daar met je tasje kleding voor Edith, terwijl ik eigen weer naar buiten loop dringt het pas goed tot me door! 'met een kamera hier naar binnen, links en rechts om de aders bekijken en indien nodig herstellen als dit noodzakelijk is en kan en dan mag je morgen als alles goed is gegaan naar huis' Mijn gedachten gaan een eigen leven leiden wat als.......

Kom net bij haar vandaan en kan jullie vertellen dat mijn lieverd in orde is bevonden zonder ingrijping!! Ik heb haar alle sms-jes laten lezen en verteld wie er allemaal hebben gebeld, we zijn daar beide een potje gaan zitten janken!!

Morgen om 09.00 uur mag ik haar halen en dan rijden we samen weer naar huis! Iedereen bedankt voor je berichtjes en belletjes en het zal mij niet verbazen als EED het laatste woordt heeft morgen!!

doei allemaal, ik ga nu slapen dester eerder is het morgen, Jan

  • 30 April 2012 - 18:56

    Gerard :

    zo is het daar komt niemand tussen

  • 30 April 2012 - 19:07

    Cathy:

    Oh, gelukkig dat alles goed is en dat jullie lekker samen morgen naar huis komen. Jan nog even volhouden en ik vind jullie 2 super-kanjers. Lieve groetjes Cathy.

  • 30 April 2012 - 19:39

    Fokko:

    GELUKKIG! En morgen weer gezond naar huis! TOP!!!

  • 30 April 2012 - 20:33

    Dennis Tineke Mik:

    hey pa!wat super bericht dat jullie samen naar huis mogen gaan en dat alles met mam goed is gegaan en er niks aan over heb gehouden.het is voor ons ook een hele opluchting.rijd svp rustig aan en doe voorzichtig.tot morgen pa en ma jullie zijn 2 kanjers!!!

  • 30 April 2012 - 20:46

    Jolanda:

    Wat heerlijk voor je Edith dat er niets ernstig is en dat jullie morgen saampies weer lekker naar huis toe komen, waar jullie beide denk ik wel aan toe zijn na al die spannende dagen.
    Voor morgen vast WELKOM THUIS.
    Een super dikke knuffel voor allebei van Jolanda.

  • 30 April 2012 - 22:50

    Badmuts:

    Super!!! dit is goed nieuws... goede reis en welkom thuis voor straks.. :-) :-) :-)

  • 01 Mei 2012 - 08:47

    Martijn.:

    Dag Edith en Jan.

    Ik ben hier erg van geschrokken,
    mag je niet meer doen hoor Edith!!!
    Ik ben blij dat je weer thuis bent,
    en hoop dat het goed met je gaat.

    Groeten van Martijn (en ouders)

  • 01 Mei 2012 - 16:47

    Eric En Annemiek:

    Erg geschrokken waren we wat we lazen vandaag. we hebben het elke dag gevolgd en nu zondag en maandag niet gelezen en kijken vandaag en dan lees je dit. Gelukkig dat alles toch nog goed is afgelopen, en blij dat Edith vandaag weer samen met jouw naar huis mocht Jan.

    Groetjes Eric en Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 121579

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: