JOEPIE WEER THUIS, live and kicking!!! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu JOEPIE WEER THUIS, live and kicking!!! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

JOEPIE WEER THUIS, live and kicking!!!

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

02 Mei 2012 | Nederland, Purmerend

Heerlijk uiteindelijk hebben ze mij dan toch laten gaan. Natuurlijk is het helemaal super dat ze alles willen uitsluiten om toch veilig en wel terug naar Nederland te reizen. Eerst nog even heerlijk gedoucht en ontbeten in het hotelletje van Jan en toen ........... gaan met die banaan!! Eerst langs Splash, de duikschool, een berichtje achtergelaten dat alles goed was en wij naar huis gingen en toen een touristische route genomen naar Lultzhauzen. Even de sleutelkaartjes van het Jeugdhotel nog terug brengen en heerlijk genieten van een kopje koffie en de prachtige omgeving. We hadden besloten om vooral te genieten van het mooie weer, het prachtige land en... elkaar! Bij de dam van Esch-sur-Sure gekeken en door Wiltz geslenterd. Daar liggen voor ons een boel fijne herinneringen, twas dus super. Goed daarna heb ik even een tijdje niets gezien en heerlijk de binnenkant van mijn ogen bekeken. Na een heerlijke dag toerend richting Nederland eerst richting klasgenootje Geer gegaan waar ook onze super de super kanjer Johan aan tafel kwam aanschuiven. Was fijn weer even met elkaar te zijn!! Mijn duikspullen zijn
gespoeld en weer mee naar huis genomen en toen heerlijk naar huis!!!! De afgelopen dagen waren spannend en hadden wat minder leuke kanten. Maar ook zo heel veel mooie kanten!!! Wat was het heerlijk dat iedereen zo meeleefde, al de berichtjes sms-jes en telefoontjes waren echt zoooo super!!! HEEEEEEEEEEL ERG ONTZETTEND DANK JULLIE WEL!!!!!!! Binnenkort gaan we heerlijk op vakantie en daarna ga ik nogmaals mijn kunstjes onderwater laten zien bij een volgende Intructeurs Examen

Edith

• 02 Mei 2012 - 09:56

Badmuts:

Welkopm thuis...Dat doe je goed lekker op vakantie..
    ik let wel op je klasgenoot(tje) .. :-)

• 02 Mei 2012 - 10:44

Arjon:

Dikke knuf....wat een spanning..xxx

• 02 Mei 2012 - 13:22

Thea:

Welkom thuis!

• 02 Mei 2012 - 14:54

Ger En Wilma:

Wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent.
    En nu uitzien na jullie vakantie, heerlijk genieten van en met elkaar.
    Dikke kus van ons!!

• 02 Mei 2012 - 20:21

Jolanda:

WELKOM THUIS lieve schat, we zijn allemaal heel blij dat je weer thuis bent.
    Nu lekker uitkijken naar jullie vakantie,
    dikke knuffel voor allebei,
    liefs Jolanda