Goede vlucht & dagje Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Goede vlucht & dagje Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Goede vlucht & dagje Hong Kong

Door: Jan (& Edith)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

20 Oktober 2010 | China, Peking

De vlucht was voor de wind dus 11 uur werd 10,2 uur, des ondanks weet je toch op een gegeven moment niet meer hoe je zitten moet. "s morgens vroeg vanaf het vliegveld naar het Skyhotel voor een doucheje en een tukje. Niet al te lang want we moeten wel het een en ander bekijken!
De taxi was onze oplossing deze bracht ons naar het begin van een gondelbaan welke ons over het water en de bergen bracht naar Ngong Ping 360 een klooster en een giant bronze Buddha (34 mtr hoog) van hieruit zijn we doorgegaan naar Tai O een oud vissersdorp op palen en waar we
met een bootje de oceaan op zijn geweest voor het spotten van roze dolfijnen, en..... natuurlijk hebben we deze gezien!! Nog even over de oude vismarkt gelopen (veel gedroogde vis) en daarna met dezelfde taxi weer terug de berg op om aan de andere kant weer met de gondel naar beneden te gaan. In het hotel nog even een douchje genomen en hop weer naar het vliegveld voor onze vlucht naar Cairns!
Foto's volgen, effe wachten nog!!