AWESOME!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu AWESOME!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

AWESOME!!!!!!!!!!

Door: Edith (&Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

24 November 2010 | Nederland, Purmerend

We zijn weer thuis! Na een prima reis kwamen we vanmorgen om even over 6 uur op Schiphol aan.
Eenmaal thuis de tassen uitgepakt, post opengemaakt en straks weer boodschappen doen. Vanmiddag eindelijk duiken in het Ronald Mc Donald Centrum bij Only Friends. Het moment dat ze daar van start gingen, was het enige moment voor ons dat we eigenlijk in Nederland wilde zijn.

Wat was deze reis fantastisch, AWESOME zoals de Australiers zeggen bij iets prachtigs! 5 weken samen de reis van je leven maken, want zo voelt het echt! Een wens die ik als kind al had om ooit naar Australie te gaan is nu in vervulling gegaan. AWESOME om 5 weken met zijn tweeen te genieten van het ontzettende prachtige land. En ook fantastisch om
onze ervaringen op deze manier met jullie te kunnen delen. Want hoe super het ook is met zijn tweetjes, het is ook heerlijk je verhalen kwijt te kunnen aan anderen. Nog fijner is het als er een flink aantal mensen dan laten weten dat zij op deze manier meegenieten AWESOME!!! Het was ons vaste ritueel 's morgens vroeg om even te kijken of er nog berichtjes waren, was iedere keer zo'n gezellig moment! En in die 5 weken hebben wij zoveel meegemaakt, dat het heerlijk is dat we het zo allemaal steeds weer terug kunnen lezen en dan komen alle herinneringen, ook die niet beschreven staan, weer opborrelen. Wij zijn hier voorlopig nog niet over uitgepraat, als je wilt komen luisteren of de overige 2200 foto's wilt bekijken, geef je maar een belletje. Dank jullie wel allemaal voor jullie leuke reakties!!!

• 24 November 2010 - 10:37

Fokko:

Welkom thuis!
    Dat wordt even wennen denk ik.
    Anyway tot vanmiddag!

• 24 November 2010 - 10:38

Martijn.:

Welkom thuis, fijn dat jullie er weer zijn.
    En bedankt voor de mooie verhalen en
    foto`s.

• 24 November 2010 - 11:05

Jolanda:

Welkom thuis van jullie droomreis, tot vanmiddag, maar nog wel even blijven dromen hoor, groetjes Jolanda

• 24 November 2010 - 11:33

Annemiek:

welkom thuis weer. gr

• 24 November 2010 - 11:46

Thea:

Eh 2200 foto's?????? kan ik de afspraak nog afzeggen......hahahahaha

• 24 November 2010 - 13:24

Roberto:

Welkom back!!! Dat zijn een boel dvd-tjes

• 24 November 2010 - 16:39

Wilma:

Welkom thuis, wij hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Vanmiddag al weer aan het duiken en dan alles laten bezinken en nagenieten. groetjes Ger en Wilma