UGG's ??? alles loopt hier op teenslippers........ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu UGG's ??? alles loopt hier op teenslippers........ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

UGG's ??? alles loopt hier op teenslippers........

Door: Jan (& Edith)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

21 November 2010 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Geklooi met de site gisterenavond, foutje bij waarbenjij.nu Maar goed overmiddernacht is het toch gelukt, Edith heeft dit niet allemaal meer mee gemaakt, na het schrijven van haar verhaaltje is ze in een soort coma gevallen. Vanmorgen toen ik wakker werd zat ze gewassen & gekleed op het bed haar digitaleboek te lezen en nog steeds niet
wetende hoelaat het voor mij geworden was, 'goedemorgen lieverd HET IS TIEN UUR', 'er zijn 2 reakties', 'wil je koffie', 'ga je douchen' en 'gaan we nog ontbijten?!?!? Uh jij ook een goedemorgen, tjeetje 10 uur, alles begint bij 1, ja, 't zal wel moeten en ja!! Ik ben wel eens ontspannender wakker geworden, maar ze heeft wel gelijk we hebben nog maar 2,5 dag in Sydney en dan..... dat wil ik nog niet weten!! Niet veel later lopen we op George street, kopen een dagkaart voor bus, train en ferry, We ontbijten op de hoek bij het hotel en even daarna stappen we op de bus. Edith heeft een leuke babbel met een aardige dame met veel vragen maar ook opmerkingen zoals je bent te vroeg met kerst is alles goedkoper! Bij Circuler Quay, een samenkomstplaats voor bus, trein en ferry, stappen we uit Als eerste zien we een groep Aboriginals die muziek maken en dansen, geld in het bakje, Edith met ze op de foto en later koopt ze ook nog hun CD, maar nu op naar Sydney Operahouse met uitkijk over Sydney Habour en Sydney Habour Bridge.
We laten ons met verschillende ferry's rondvaren en zien en fotograferen mooie plaatjes van een brug en een iets wat punterig vreemd gebouw en boten welke kris kras over het water hun weg zoeken naar.... ik weet het niet!! Hier en daar pakken we ons plekkie voor het kijken naar al dat genen wat om ons heen gebeurt en voor dat we het in de gaten hadden zaten we ergens lekker te eten tijdens een ondergaande zon, nog een ijsje toe en een wandeling terug naar het hotel. Morgen skywalk, bondi beach maar hiervoor moet je morgen terug komen, tot later....

• 21 November 2010 - 11:56

Jolanda:

Aan de foto te zien komt Edith met rode ugg's thuis, nou ik heb een verassing voor je Edith, je kan ze bij thuiskomst meteen aantrekken want vanaf dinsdag verwachten ze SNEEUW joepie. Apart gevormde gebouwen, bijzonder hoor, groetjes en tot morgen, Jollie

• 21 November 2010 - 15:19

Annemiek:

Wat een gebouwen zeg, en jaa hoor edith leuke kleur die ugg's pas goed bij alles. nog heeeel even genieten en dan is het alweer over. Wat snel gegaan he, en ja jullie vallen met je neus in de boter, van de zon in de sneeuw, we krijgen erg slecht weer van de week. groetjes geniet nog even en een hele goede terug reis.

• 21 November 2010 - 15:55

Margreet:

gossie, wat spannend om nu af te tellen, niet te snel tellen hoor

• 21 November 2010 - 17:32

Johan:

Maakt niks uit hoor dat het aftellen is begonnen.
    Jan koop jij ook maar een paar ugg's dan heb je lekkere warme voeten.
    Heb je wel nodig hier want het wordt slecht weer he.
    Maar die ugg's heb je hard nodig.
    Omdat je bijna jarig bent en zo gek geworden met winkelen mag je lekker met Edith naar de kerst markt in Dusseldorf joepieeeeeee.

hahahahah geniet van jullie laatste dagen want je kan aan de bak bij OF werken jonge.

Groetjes,
    Johan.

• 21 November 2010 - 18:56

Clemens:

mooi om zo,n verschillende atmosfeer te beleven van twee wereld steden.
    Leuk de kerstsfeer zo anders te proeven. Hier gegarandeerd geen kerst in het badpak of korte broek!

Bedankt dat je het land op deze wijze ons hebt laten zien, groet en goede reis naar huis.