300 ste duik en dat in Australie......... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu 300 ste duik en dat in Australie......... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

300 ste duik en dat in Australie.........

Door: Edith (& Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

08 November 2010 | Australië, Cairns

WAAAUUUUW!!! Wat was het duiken hier super, super gaaf!!! Maar dat hebben jullie natuurlijk al een beetje
meegekregen. Ook ontzettend blij dat Jan zijn oren het goed gehouden hebben. Op het moment dat ik dit schrijf zitten we weer in 'onze' "camper heerlijk na te genieten!! Vandaag nog drie duiken gedaan, en wat voor.........!! We lagen vanmorgen om 6.30 uur al in het water en zoals aldoor lagen wij er als een van de eerste in. En dan bijna gelijk weer 2 haaien en een enorme barracuda en schilpadden en dan dat koraal en niet te beschrijven zo mooi en jammer
genoeg ook niet zo prachtig op de foto te krijgen. Voor de niet duikers onder jullie, haaien zijn bijna net mensen, als je ze niet lastig valt of dwars zit, laten ze jou ook met rust. En als ze een pest humeur lijken te hebben ga je
gewoon van ze weg. Niets aan de hand dus. ook de andere twee duiken waren fantastisch mooi,geen haaien meer maar wel een hele school grote barracuda's, Napleon vissen, schildpadden en veel kleinere vissen ook soorten die we nog nooit eerder hadden gezien en van die schelpen met die prachtige kleuren die normaal gesproken dicht klappen als je in de buurt komt, deze waren zooooo groot dat ze niet een meer dicht konden klappen. De 2e duik vandaag was mijn 300ste, nou die maken in Australie, dat vergeet ik never meer, super!!!!! Wat we alleen niet hebben gevonden is het zeedraakje, dat zou zich meer thuis voelen in het zuidelijke deel van Australie. We hebben ongelofelijk super genoten en met zijn tweeen weer veel plezier gehad, maar we zijn ook weer erg blij om weer ons eigen ritme te bepalen. Morgen gaan we weer op pad met de camper, eerst richting noorden naar het regenwoud, het feest houdt maar niet op !!!!

(feestje tbv 300 duik van Edith, Cairns Holiday Park 8/11/2010 om 20.00, gratis barbeque en drinken)

• 08 November 2010 - 07:36

Thea:

En kids en aanhang krijgen het ticket gesponsord??? hahaha

Inderdaad erg leuk om je 300e duik daar te maken. Jammer voor ons dat het koraal niet goed over komt op foto, maar jullie vergeten dit nooit meer.

Enjoy!

• 08 November 2010 - 07:39

Dennis:

GEFELICITEERD MET 300STE DUIK!!!!!ik had graag op het feestje willen zijn maar ik ga het niet redden haha ik ben erg benieuwd naar de onderwater foto's!nou rijd voorzichtig en groetjes (je kan ons vanavond in ons eigen tropisch water vinden)

• 08 November 2010 - 08:01

Jolanda:

Weet niet of ik op tijd ben maar ben onderweg!!!

• 08 November 2010 - 09:33

Jolanda:

Wat een leuke foto's weer, wist niet dat er ook zeekomkommers met dreadlocks bestonden! Zo te zien gaat het weer goed met Janneman's oren, veel plezier weer verder, groetjes Jollie

• 08 November 2010 - 11:42

Yvonne:

Wderom een hele belevenis. Gefeliciteerd met je 300e duik Edith.
    Jammer dat ik er nog bij kan zijn, tijdens de bbq... beetje ver weg, hihi. Ik hou wel van feestjes!

• 08 November 2010 - 19:02

Ferry:

Hallo jan
    hoe gaat het daar?ik kan niet duiken vanwege mijn oor.
    Gr ferry

• 08 November 2010 - 19:48

Hank:

Hallo!!de groetjes van hank vanuit het zwembad van njoydiving

• 08 November 2010 - 21:14

Rincke:

he he.feestje?GRATIS eten en drinken??????????????DACHT HET NIET.
    daar gaat mijn er....

• 10 November 2010 - 22:22

Tomen Margreet:

hartstikke goed zeg je 300ste duik in je sprookjesland ! van harte !!! er zullen er vast nog vele volgen.........................