Tussenstopje en dan nog zo'n 11 uurtjes.......... - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Tussenstopje en dan nog zo'n 11 uurtjes.......... - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Tussenstopje en dan nog zo'n 11 uurtjes..........

Door: Edith (&Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

23 November 2010 | Hong Kong, Hong Kong

En al weer met de tijd geschoven, ik raak de tel kwijt hoeveel we dat deze vakantie al hebben gedaan. na een prima vlucht van 8,5 uur zitten we nu in Hong Kong. Plaatselijke tijd 22.31 uur en gaan nu lekker eten. Het blijft toch bijzonder dat je dan zomaar weer in een heel ander wereld deel zit! In Australie verstonden we de mensen af en toe niet omdat hun Engels soms wat anders klonk dan wij op school hebben geleerd. Hier is het duidelijk, als mensen met elkaar praten versta je er gewoon niets van, boeiend al die klanken!! Nog een etappe en dan zijn we weer thuis. Ook fijn natuurlijk. Jan Krijgt nu zijn eten en hopenlijk komt mijn zalm er ook zo aan gezwommen. We laten nog wel even weten als we weer thuis zijn.

• 23 November 2010 - 16:41

Jolanda:

Eet smakelijk en goede vlucht verder, groetjes Jollie

• 23 November 2010 - 18:35

Chris:

Welkom thuis, geniet nog maar heerlijk na van alles wat jullie beleefd hebben!!! Dank dat jullie zo veel met ons gedeeld hebben.

• 24 November 2010 - 10:21

Steve & Marianne:

Welkom thuis vrienden, van jullie '"wereldreis " heerlijk genoten, veel gezien en beleefd, geweldig jullie belevenissen te lezen.
    Tot ziens en nu 'effe bijkomen ' nietwaar of jullie kennende weer aan de slag , groetjes