en alles MOET nog de koffers in...... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu en alles MOET nog de koffers in...... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

en alles MOET nog de koffers in......

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

25 September 2012 | Nederland, Purmerend

Gisterenavond nog met NJOY DIVING het zwembad ingeweest en daarna gingen we de koffers inpakken, ik weet dat ik nog een bakkie heb gekregen van Edith en toen was het in ééne 00.34 en nog steeds niets in de koffers, dan maar morgenochtend, nu dus..... effe een bakkie en dan MOET het gebeuren! We zien er beide erg naar uit voorwat het duiken betreft, ik zelf moet nog even een 'hobbel' nemen dat er weer heeeeeel veeeeeel Egyptenaren om me heen heb die altijd aan je zitten, ik denk dat ik een matteklopper meeneem!! Als ik Edith vraag waar die is zie ik opeens water branden.... m a t t e k l o p p e r ?????
Als het even mee zit zitten we over een kleine 4 uurtjes op Schiphol en gaan we daar nog even het gevecht aan met het overgewicht..... van de koffers en kan kan de vakantie beginnen, we hebbe er zin in!!!!

• 25 September 2012 - 07:44

Thea:

En als je dan naar buiten kijkt dan denk je alleen maar inpakken en wegwezen. Niets aan met dit koude en regenachtige weer. Geniet van jullie vakantie!

Knuffel van Boaz

• 25 September 2012 - 10:32

Carola:

Hè, ik kijk naar de foto en denk dan hoe "bedoel u overgewicht", zou er nerveus van worden. Ik vertrek donderdag naar Japan en maak me sinds zaterdag al druk om "overgewicht", hoe moet de halve Albert Heijn in mijn koffer passen?!?!?! Ik ga jullie volgen dat is weer genieten en voor jullie een hele duikerige vakantie toegewenst.

• 25 September 2012 - 16:23

Yvonne G:

Je kunt natuurlijk altijd zeggen dat het onder water precies het maximaal toegestane gewicht is. Wens jullie een fantastische reis en veel plezier.

• 26 September 2012 - 13:53

Wilma:

Geniet van jullie vakantie en tja overgewicht, haha, moest enorm lachen bij het zien van de foto, tjonge wat een berg, maar dat gaat jullie lukken hoor.
    Veel plezier daar!