Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

21 Oktober 2010 | Australië, Darwin

Wij zijn er!! Van de laatste vliegreis van Cairns naar Darwin hebben we allebei niet veel meegekregen. Nog voor het opstijgen waren we diep in slaap. Ook nu ging de vliegreis super en ook langs de douane hadden we geen enkel probleem. Geen camera's van Border Security dus voor ons. In Cairns regende het al een beetje. Hier in Darwin plenst het nu met bakken uit de lucht en ook dondert en bliksemt het behoorlijk. Voordeel van de regen is dat we nu veel bomen en planten in bloei zien, prachtig!!Ik zit nu op ons overdekte terras van ons huisje midden in het city centre van Darwin.
Morgen gaan we Darwin verkennen.
Ik ben zo blij dat we er zijn! Alles is natuurlijk nieuw voor ons maar toch voelt het al vertrouwt!!!!

• 21 Oktober 2010 - 09:51

Jolanda:

He wat lekker dat jullie er zijn! Wat zal het ontzettend mooi zijn om te zien zo een land en zo ver weg. Ga nu maar lekker je ding doen en op naar morgen, jullie zullen wel moe zijn. Wel heel leuk dat we jullie zo kunnen volgen, zag presies op de minuut af wanneer jullie gingen landen. Liefs vsn mij.

• 21 Oktober 2010 - 10:22

Dennis:

Gelukkig dat jullie eindelijk zijn aangekomen!een beetje jammer dat het daar regent maar goed het is precies wat jullie zeggen dan staat alles wel mooi in bloei.geniet maar lekker van de nachtrust en veel plezier morgen
    gr dennis
    ps jullie zijn hier al beroemd hoor hahaha

• 21 Oktober 2010 - 10:47

Thea:

Ik moet altijd zo lachen om jullie. Ieder ander zou denken verdomde regen maar nee hoor Edith denkt alleen weer wat een super mooie bomen!

• 21 Oktober 2010 - 11:27

Jose:

hoi luitjes,fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet nu maar lekker. Gr. jose

• 21 Oktober 2010 - 11:50

Jolanda:

Eindelijk....foto's. Weet zeker dat die buddha niet in je koffer past, groetjes

• 21 Oktober 2010 - 12:26

Bron:

hoi hoi fijn dat jullie er zijn en wat de regen betreft hier is het niet veel beter hihihih geniet er volop van hele dikke knuff van ons xxx

• 21 Oktober 2010 - 18:50

Clemens:

Erg leuk zo'n direct verslag. Indrukwekkende beelden uit Hong-Kong.
    Zou de geuren ook wel willen beleven....

Fijne tijd toegewenst!

• 21 Oktober 2010 - 20:47

Johan:

Fijn dat jullie er zijn.
    Die waterbungalows lijken sprekend op die van de malediven hahah.
    Genier er van hier is alles onder controle.

Groetjes.

• 22 Oktober 2010 - 06:45

Yvonne Gr.:

Fijn dat jullie er zijn.
    Gelukkig dat na regen altijd weer zonneschijn komt en die prachtige bloemen krijg je cadeau.
    Veel plezier en ik zie uit naar het volgende bericht.

• 22 Oktober 2010 - 19:32

Roberto:

Veel plezier daar..

• 23 Oktober 2010 - 10:00

Ines:

Lieve Edith en Jan,
    Ik geniet in ieder foto en verslag, lijkt me soms als ik zelf daar ben. Bedankt dat jullie met ons mooie ervaringen willen delen,
    Ik volg jullie……kisses!

• 23 Oktober 2010 - 11:14

Susan:

Oh, Jan and Edith;Glad to hear you have arrived safely, if with some incident, if I understand (?) your post.
    Now I am going to enjoy your photos!
    Have fun!!!!

• 23 Oktober 2010 - 11:22

Susan:

Great Photos!
    What a town- big and built right into the mountains.
    I love the big Buddha and that great photo you took of him.
    Also- Edith, it has been a year since I saw you last, and you look wonderful. Of course, Jan looks good in bed, too.
    =)