Van 35- naar 21 graden.... - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Van 35- naar 21 graden.... - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Van 35- naar 21 graden....

Door: Edith (& Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

30 Oktober 2010 | Australië, Alice Springs

Op dit moment zitten we op het vliegveld van Darwin, 3 uur te vroeg hihihi. Ach kunnen we weer even internetten. Op onze laatste camping was geen bereik. Gisteren wel alles klaar gezet dus nu hoeft Jan het alleen te verzenden.De rit terug naar Britz in Darwin verliep prima al dreigde het even spannend te worden omdat we, nog in het park, de
blokjes die aangeven hoeveel brandstof je hebt wel heel erg weinig werden. Gelukkig kwam er precies op tijd een tankstation te voorschijn. Jan in Kakadu park onderweg nog een wallabie gezien en ik nog even een krokodil. Niet
slecht he voor zo'n ritje!?! Volgens mij hebben wij het park op zijn mooist gezien. Alles in prachtig vers lente groen en door de regen 's nachts,ook nog een prachtige bloemen. Overdag een zonnetje dus wat wil een mens nog meer.
We kwamen net op tijd in Alice Spring aan om onze sleutel van alweer een leuke overnachtingsplek, in ontvangst te kunnen nemen, De receptie was al gesloten en de mevrouw stond op punt weg te gaan. Volgens Henk, de buschauffeur die
35 jaar geleden vanuit Nederland naar Australie was geemigreerd, was het 20 min. lopen naar het centrum van Alice Springs. Volgens mij loopt hij snel,het leek mij een stukje langer. Absoluut niet erg want in plaats van de tropische warmte is het hier heerlijk fris. Dus was even lekker om te lopen. Gelukkig (zei Jan) waren alle winkels al dicht. Het is een leuk stadje! Lekker gegeten en toen de tassen omgepakt want we gaan morgen 3 dagen op safari
naar Ayers Rock en de Olga's (de wereld beroemde "rode rotsen) en ook gaan we op bezoek bij een nog aktieve buffels en kamelen station en nog veel meer.'s Nachts slapen we in een tent. Of het dus gaat lukken om onze berichtjes te versturen weten we nog niet maar dat zien jullie vanzelf. De computer gaan in iedergeval mee zodat we in ieder geval onze avonturen gelijk kunnen opschrijven. Dus op naar weer een heel nieuw avontuur, SUPER!!!

• 30 Oktober 2010 - 15:14

Jolanda:

Heel veel plezier (ook in de tent) en Jan wat lekker dat de winkels al dicht waren he. Ik wacht op de volgende foto's, toedeloe

• 30 Oktober 2010 - 17:27

Ruud&Bronja:

heel heel veel plezier dikke knuff xxx

• 30 Oktober 2010 - 18:48

Tom En Margreet:

hoi saampjes, wat een ongelooflijk wereldwonderland waar jullie in avontureren !!! Het ziet er echt ongelooflijk super uit en dan zien wij 'alleen'maar jullie plaatjes en teksten, en jullie beleven het ECHT !! veel plezier op safari en in de tent ! liefs, wij

• 30 Oktober 2010 - 18:49

Yvonne:

Oh,oh die walibi met d'r kleintje... wat een lievie!
    Sterkte in de tent... en nu maar hopen dat 't niet regent!!
    Liefs

• 30 Oktober 2010 - 19:10

Johan:

Wat een verhalen allemaal prchtig.Ik hoef niet te vragen of jullie het naar het zin hebben. Jan dat wist jij zeker vast niet he van die "TENT" vergeet niet je rolletje wc papier mee te nemen he.
    Heelveel plezier op het nieuwe aventuur.

Groetjes,
    Johan.

• 30 Oktober 2010 - 20:05

Isabel:

hey tante en oom <3 (dat is een hartje)

veel plezier met de reis ik hoop dat u nog meer foto's maakt want ik vond 3 foto's echt mooi kijken of er meer mooie dingen zijn

groetjes,

isabel

• 31 Oktober 2010 - 14:39

Wilma En Ger:

Tjeempie, heb de reisverslagen gelezen en wat een avonturen, en hele mooi foto's. Veel plezier. Hoop dat jullie het droog houden in de tent. Op naar het volgende verslag. doeiii

• 31 Oktober 2010 - 19:15

Arjon:

wat een planning Jan, je wist het dat de winkels dicht waren...haha, veel plezier de komende dagen.doei doei

• 31 Oktober 2010 - 21:13

Isabel: