Opnieuw, steeds weer opnieuw............ - Reisverslag uit Coolum Beach, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Opnieuw, steeds weer opnieuw............ - Reisverslag uit Coolum Beach, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Opnieuw, steeds weer opnieuw............

Door: Jan (& Edith)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

17 November 2010 | Australië, Coolum Beach

Hoi allemaal,
Vandaag blijven we nog in Coolum Beach, niet alleen omdat het hier mooi en vlak bij de Pacific Ocean is en ook niet omdat we een dagje niet willen rijden maar....... gewoon omdat Edith met haar 'surfboard' de golven wil 'berijden'!! Na ons ontbijtje doen we nog een koppie koffie en dan staat de nieuwe Nederlandse kampioen surfing al weer klaar met haar board om het strand op te gaan. Nog even de surfkleding aanpassen want gisteren tijdens de 'eerste trainingen' deden de golven iets met haar badpak waardoor ze haar board los laat om haar borsten te bedekken waardoor vaak haar board in z'n eentje de rit afmaakt!! Een groot t-shirt is de oplossing. En daar gaat ze, ik denk wel zeker honded keer tegen de golven in lopen en wanneer ze geen grond meer onder haar voeten heeft 'vlijdt' ze zich neer op haar board en laat zich door meerdere golven terug op het strand zetten. Na een half uurtje heb ik het wel weer bekeken en lig op het strand naar m'n surfkampioen te kijken welke telkens weer opstaat en opnieuw gaat beginnen. Wanneer ik wakker wordt ligt ze uitgeput naast me te slapen met het kampioens surfboard onder haar, want stel je voor dat de kinderen het van haar afpakken!! Wanneer ze wakker wordt gaan we wat eten bij de camper, na het eten is daar op eens weer dat
senioren momentje, einde van de middag worden we weer wakker en..... wil m'n surfkampioen weer even 'trainen', wanneer we op het strand komen zijn de livegards de vlaggen en reddingsmiddelen aan het verzamelen en schalt er nog door de speakers dat hun dag er weer op zit en dat diegene die nog willen zwemmen niet te diep moeten gaan. Vanaf het strand kijk ik hoe m'n surfkampioentje over en over steeds weer opnieuw begint, de golven zijn hoger dan in de ochtend, op een gegeven moment kwam ze trots vertellen dat ze nu met één golf helemaal tot op het strand kwam!!,
geweldig he??? De zon zakt achter de gebouwen we nemen een douchje en gaan een ijsje kopen bij de Italiaan.
Morgen gaan we verder en ik denk dat het een campsite moet worden in the Sunshine Coast aan de Pacific Ocean!!

  • 17 November 2010 - 11:16

    Jolanda:

    Weeeeh....geen foto's! Is er iets mis of hebben jullie geen foto's geplaatst? Goed hoor Edith, met 1 golf zo naar het strand, wordt het misschien toch nog een surfvakantie....Groetjes Jollie en tot morgen, have fun!

  • 17 November 2010 - 11:40

    Jolanda:

    Jeeeh..foto's. Begrijp nu dat foto's iets later komen, denk kijk toch nog even en ja hoor. Edith je kan zo een reclameboekje in als model en hebt zeker een ijsje verdiend. Nou jij nog Jan! Toedeloe van Jollie

  • 17 November 2010 - 11:47

    Thea:

    Hahaha die Edith, helemaal verslaafd. Zie ik nu na al die sportieve activiteiten een veelste groot ijsje???...

  • 17 November 2010 - 12:51

    Yvonne:

    Wauw... wat een kanjer ben je Edith!
    Heerlijk dat watergespetter.
    Ja zo te zien krijgt dat zéker een vervolg door volgend jaar met surfvakantie te gaan. In Zuid-Frankrijk ofzo ;)??
    Heel veel plezier nog die laatste dagen!
    Dit was even mijn laatste berichtje vanwege mijn verblijf naar Bosnië.
    Dikke knuffel!

  • 17 November 2010 - 14:26

    Rincke:

    spoort niet

  • 17 November 2010 - 22:30

    Dennis:

    Hahaha wat een surf kampioen zie ik op de fotos hahaha ik heb vanavond een heleboel kampioenen bij only friends gezien.ik moet nog wel het verhaaltje lezen maar dat doe ik morgen even want ik ga nu lekker me bedje in
    nog veel plezier en gr dennis

  • 18 November 2010 - 12:14

    Theo:

    Weer schitterende foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 121782

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: