Goedemorgen & scoren....... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Goedemorgen & scoren....... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Goedemorgen & scoren.......

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

17 April 2012 | Nederland, Zandvoort

Wat was het gisteren en slopende & zeer spannende dag!! En wat zal vandaag brengen?? Wel hier is het verhaal vandinsdag. Vanmorgen heel vroeg om 05.30 gaat de wekker ik moet me sterk maken en verlaat ook het bed voor de verzorging van m'n meisie, kopje koffie schatje??, yoghertje met fruit schatje?? lukt alles schatje?? je probeer in ieder geval het beste uit je zelf boven te halen. Staat iemand voor het keukenraam, tís Smakman: MOGUHH, ik vraag of hij koffie wil, 'ja doemaar want die volendammer ligt nog op bed' Al die tijd staat Edith met een tomtom, een oude autokaart en de Padi duikplanner te zwaaien, de strekking van deze presentatie zal ik later op de dag volledig kunnen aanschouwen. We verlaten ons huisje en gaan Geer ophalen, z'n keuken is zijn kantoor: komputer en 'all in
one' printer en een ongelovelijke stapel papieren. Waar heb ik nou de het hitte pistool, bij Smakman in de tas GEER! waar zijn m'n leitjes, doe je net zelf in je rugtas GEER! de laatste stapel mappen en papieren gaan met een ferme zwaai in de sporttas(waar hij aan het einde van de dag pas achter kwam dat er een handige schouderband in zat) Tjaaa
dan wil je een peukdraaien en de deur op slot doen terwijl je je handen vol hebt, ALLES KOMT GOED SCHATJE!! We zij wat laat en omdat ik boodschappen moet doen voor het eten gaan we dit keer met de auto. Bij het duikcentrum is nog net effe tijd voor een peuk en dan moeten EED & GEER weer aan het werk!! Smakman gaat weer onderwater filmen dus ik
ga maar weer naar de supermarkt, ik had zo iets van het kon vanavond wel eens later worden door het assistent
instructor examen van EED & GEER dus het wordt Chinees, de mevrouw van de supermarkt zegt me al goedemorgen, waarbij ik dacht wat weet jij meer dan ik??? Mihoen, nassie groente & kruiden, kip, marinade, satesaus, ketjap asin, seroendeng,sambal oelek,atjar tjampoer & een gebakken eitje daar moeten we het vanavond mee doen. Snel de boodschappen naar het huisje brengen en wat voorbereidingen treffen. In het duikcentrum gaat het fantastisch EED & GEER hebben maximaal gescoord (goededag weet je nog) en over scoren gesproken moet ik voor GEER op zoek naar 'halfzware met rizla' Bij de supermarkt weer: goedemorgen, ja U ook een goedmorgen, stoer vraag in om 2 'halfzware met rizla' waarop de vrouw vraag: welke?? heee....ja dat heeft Gerard niet gezegd maar slim als in ben: 'het is een blauw pakje' ja meneer het zijn allemaal blauwe pakjes, blijkbaar is het niet mijn goedemorgen terug in het
duikcentrum zoek ik Gerard en vraag: welke blauwe pakje heb jij?? 'Maakt niet uit jongen' maar wil je ook nog even naar de apotheek voor wat speciale pleisters en neem ook nog even een fles Brandey mee!! Ik voel me nu zo'n verslaafde die doelloos rond rijdt door Zandvoort opzoek naar wat te roken en te drinken en pleisters voor als het verkeerd afloopt!! Wanneer ik terug ben bij EED & GEER, die net klaar zijn en voor een fotomomentje voor het blad
DUIK MAGAZINE op het strand, gaan we bij standtent 21 weer een koffie en een overheelijk broodje tonijn 'scoren' Na de lunch heeft GEER z'n presentatie over krimpen en uitzetten van lucht bij warmte wisseling en demonteerd dit een
hittepistool en boterhammenzakje (idee van Jolanda Smakman) en Edith zwaait met een tomtom die het niet meer doet en een oude wegenkaart dit in relatie van moderne duikplanners (e-rdp /duikkomputers) die ook stuk kunnen gaan en de vertrouwde oude duikplanner en daarna is het examen voor Padi assistent instructor, Smakman en ik verlaten de standtent en wachten 3 uur buiten op het strand (regen & wind maar vooral KOUD) en dan na 3 uur is het geen
goedemorgen meer............. EED & GEER hebben een herkansing op het onderdeel Fysica!! Beide zijn het na de bespreking eens dat het ging om 'stomme' antwoorden maar beide herpakken zichzelf en gaan ervoor de herkansing is donderdag of vrijdag. Morgen moet ik er even tussen uit voor NJOY DINVING / ONLY FRIENDS maar ik zal nog 'savonds proberen een bericht te plaatsen, ik hoor m'n boswachter weer bomen omzagen dus..... tot de volgende keer!

  • 17 April 2012 - 22:21

    Kabouter:

    Sjonge sjonge... GEEN shag..GEEN Fishers men's friend..Geen pleisters.. Geen Brandy..Een keuken als Office.. Nog net geen Zakkie cement op de vloer!!! Wat moet ie toch zonder zijn vrienden...
    En "stomme" antwoorden hoef je alleen maar te vervangen door de "goede"... maar dat gaat wel goed komen.. :-) Ik let wel ff op "ome"Jan bij OF.. en hou hem wel weg bij de speculaasjes... ;-)

  • 18 April 2012 - 00:46

    Cathy:

    Goedemorgen, wat een dag weer gister. Het is nu half 3 's nachts. Sem had hoge nood. Werd ik wakker van kijk ik om mij heen liggen er 2 van onze 3 kinderen naast me. Ze vinden me een beetje eenzaam. Wel heel lief, alleen nu kan ik nog op het voeteneinde verder of ik kruip in Kees zijn bed. Ik wens jullie vanuit een koude nacht in Volendam weer heel veel succes woensdag. Jan bedankt weer voor het mooie verslag en prachtige foto's. En natuurlijk voor die heerlijke maaltijd. Lieve groetjes Cathy.

  • 18 April 2012 - 05:42

    Thea:

    Jan en Johan ook even een complimentje voor jullie trouwe support naar het duo! De verhaaltjes zijn leuk om te lezen Jan. Enne de herkansing koppen ze wel in straks, eitje!

    Groetjes

  • 18 April 2012 - 11:15

    Wilma En Ger:

    Edith en Gerard heel veel succes, gaat zeker lukken! Wij duimen voor jullie. Met zulk goede support en verzorging van J&J kan het niet misgaan!! Jan super blog om te lezen, wij leven mee!!

  • 18 April 2012 - 18:44

    Carola:

    Jeetje Jan wat ben jij goed bezig en voel je je er ook lekker bij?!?!?!? Het is echt alles voor mijn meissie en natuurlijk voor GEER, kan ik je ook eens een paar dagen inhuren "alles voor Carolalalalalala ???????!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 121601

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: