En nu zelf rijden!! - Reisverslag uit Batchelor, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu En nu zelf rijden!! - Reisverslag uit Batchelor, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

En nu zelf rijden!!

Door: Edith (& Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

24 Oktober 2010 | Australië, Batchelor

Vanmorgen voorlopig voor het laatst van de wekker wakker geworden.
Na het onbijt de camper opgehaald.
Ons huisje voor de komende week, heerlijk de tijd aan ons zelf!!
Even wat onwennig,dat links rijden.
De camper gevuld met eten en drinken en toen hup richting Litchfield National Park. Spontaan besloten onze geplande route van deze week andersom te rijden omdat we anders vandaag een stuk de zelfde route zouden rijden als gisteren. Het was volgens de tomtom ruim een uur, iets langer over gedaan maar alles ging weer super!! Op dit moment zit ik heerlijk met de computer voor onze eigen camper en vliegen de papagaaien, in allerlei kleuren en formaten, ons om de oren. We staan tussen de palmbomen en het is echt tropisch warm. Als Jan het eten klaar heeft (ja,ja net als thuis!) zal hij de foto's er nog bij zetten.
Morgen gaan we echt het natuurpark in!

• 24 Oktober 2010 - 10:50

Steve & Marianne:

Geweldig Edith en Jan, je eigen huisje enroute!
    zo maak je van alles wat mee, veel plezier en blijf links rijden !!!
    Groetjes en genietze!

• 24 Oktober 2010 - 11:16

Johan:

Zier er leuk en mooi uit zo met de camper. Is wel iets voor NJOY DIVING die camper. Geniet van de natuur en land en van elkaar.

Groetjes,
    Johan

• 24 Oktober 2010 - 11:18

Jolanda:

We zitten met smart te wachten op de volgende foto's. Lekker he zo'n eigen rijdend huisje, groetjes Jolanda

• 24 Oktober 2010 - 11:20

Susan:

Hi Jan and Edith!
    For the last two days Walt and I have enjoyed looking at your photos while we have coffee in the morning.
    Today I really enjoyed the aboriginal paintings on the rock and to see modern versions of those images.
    Keep up the good reporting.
    I think I have an idea as to how you can keep traveling AND make a living. More tomorrow.
    Love and kisses from the US.

• 24 Oktober 2010 - 12:17

Jose:

Mooi dat we op deze manier met jullie mee kunnen genieten. Maak er maar een mooie week van. groetjes jos en siem

• 24 Oktober 2010 - 15:13

Fokko&Ineke:

WIJ ZIJN HARDSTIKKE JALOERS ;<))
    ga door met de berichten en fotoos dan blijven wij mee genieten!
    Safe driving!

• 24 Oktober 2010 - 15:57

Ruud & Bronja:

Wij hopen ooit ook zo iets moois te mogen mee maken geniet er volop van(maar aan de foto's te zien doen jullie dat ook) hele dikke knuff van ons xxx

• 24 Oktober 2010 - 20:22

Dennis:

Wow zo een kampeerplek is toch geweldig!!!
    We genieten echt allemaal met jullie mee dankzij de foto's en verhalen.

• 25 Oktober 2010 - 10:21

Kees Van Der Werf:

jullie in de palmen en wij in de regen!!!!!!
    veel plezier en neem rechts af de grootste bocht.

• 25 Oktober 2010 - 18:30

Ferry Peek:

hallo jan

ferry

• 25 Oktober 2010 - 19:27

Martijn:

Hallo Edith en Jan.
    Hoe is het daar, hebben jullie een fijne vakantie?
    Ik heb vandaag met Dennis de setjes in en uit elkaar gehaald. Leuke foto`s en hoop dat jullie veel plezier hebben.
    Groetjes Martijn.

• 26 Oktober 2010 - 11:22

Susan:

Good Morning, dear friends.
    While we have a cold rain today I am enjoying thinking of you in Spring!
    Here is my great idea for you to stay on vacation for a long time-
    You can sell subscriptions to all of us who are vacationing in our imagination while reading your website and looking at your pictures.
    I can just imagine myself standing next to Edith under those big rocks and looking up at the aboriginal drawings.
    Wonderful!
    Checking out your site has become a part of my morning routine while drinking coffee. A great way to start the day- on vacation.
    Love you both!!!!

• 26 Oktober 2010 - 17:46

Clemens:

heerlijk om nu daar de zomer te beleven, hier zijn de eerste nachtvorsten en de kachel brandt.
    Veel kromsnavels daar? lijkt me prachtig met al die zo andere geluiden.
    Veel plezier!

• 26 Oktober 2010 - 18:10

Danny:

Goeie Avond Edith en Jan hoe is het met jullie volgens mij goed ik heb weer geweldig gedoken maandag avond en heb toen van hun jullie site gekregen en dus van daar ben ik hier terecht gekomen en heb ook lekker gedoken met mijn Buddypartner een nieuwe reddings oefening gedaan dat je vast zat in een Vissers net en geleerd hoe je er uit moest komen ik zie jullie wel weer Met vriendelijke goetjes van Danny en de andere Leden van het NJOYDIVING TEAM.

• 26 Oktober 2010 - 18:51

Gerard En Cathy:

jan en edith we kunnenalleen maar zeggen DIT IS VAKANTIE super die camper veel
    plezier en de groeten

• 27 Oktober 2010 - 12:15

Berrie:

Hoi vakantiegangers,dit ziet er goed uit.Jullie hebben dezelfde camper als die wij hadden,dus het ziet er vertrouwd uit.Ik weet niet wat jullie route is maar jullie zullen nog heel veel exotische dieren tegenkomen en natuurlijk vele duikplekken alhoewel je met die giftige kwallen zit en op veel plekken tijgerhaaien,vooral daar in het noorden.Wij zullen jullie op de voet volgen en meegenieten.Groetjes Berrie en Susan.

• 27 Oktober 2010 - 12:43

Rincke:

Zijn jullie in slaap gevallen daar?haha.
    veel plezier daar en voorzichtig aan.thuis gaat het allemaal goed.