Kilometers alleen door die mooie natuur!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Kilometers alleen door die mooie natuur!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Kilometers alleen door die mooie natuur!!

Door: Edith (&Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

26 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken voor een flinke trip, van Litchfield Cafe caravanpark naar Cooinda in het Kakadu National Park is zo'n beetje 360km. De eerste 70km waren voor Jan het allerzwaarste, ik reed!!! Geen kunst hoor, de camping af waar inmiddels (08.00uur) niemand meer te bekennen was en dan twee bochten en verder alleen maar recht door en links rijden. Ik vond het leuk om te doen, maar vind om mij heen kijken ook ontspannen.Dus Jan is in de
bewoonde wereld weer achter het stuur gekropen. Eigenlijk begrijp ik nu inmiddels wel waarom Austalie mij zo trekt..... er is zooooveeeeeel rood, kan bijna niet missen dat dat het is. Alle gekheid op een stokje, we hadden een fijne rit.Onderweg hebben we bij Adelaide River zijn we gestopt voor koffie en hebben we onze internetverbinding geaktiveerd, De dame aan de andere kant van de lijn vertelde dat zij 5 jaar in Amsterdam Zuid had gewoond. Eigelijk
wilden we weer boodschappen doen en water tanken voordat we het volgende natuurpark (Kakadu) in zouden gaan maar dat was even jammer. De enige supermarkt die we tegen kwamen was Bottlemarkt, jullie begrijpen het zeker wel he? het was een dranken winkel. Wij zagen dat pas toen we er voor stonden. Het watervulstation kwamen we niet tegen. Zal allemaal wel weer goed komen.Het is weer ontzettend warm vandaag, de thermometer in de auto stond op 40,5 graden in de schaduw!! Vlak bij de camping die we voor ogen hadden was ook een Aboriginal cultureel centrum, ook een uurtje door heen gelopen, heel mooi, helder
opgezet, prachtige verhalen en lekker koel vanwege de airco. Super leuk en boeiend. Op de camping eerst heeeeerlijk afgekoeld in het zwembad en toen ging Jan vol verwachting het breedbandmodem nstalleren......@#^*(#! het feit dat dit berichtje wel op de 26ste is geschreven maar niet is verzonden, zegt wel genoeg denk ik. Morgen zal het vast wel lukken!!!

• 28 Oktober 2010 - 07:11

Fokko&Ineke:

ziet er prachtig uit allemaal!
    zal ik zondag ff een bakkie komen doen?

• 28 Oktober 2010 - 08:09

Yvonne:

Ik wil ooooooook naar Australië....
    Prachtige foto's!