#^%*!@%$#@##------------------------- - Reisverslag uit Cairns, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu #^%*!@%$#@##------------------------- - Reisverslag uit Cairns, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

#^%*!@%$#@##-------------------------

Door: Jan (& Edith)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

03 November 2010 | Australië, Cairns

Hoi allemaal,
Heerlijk van zelf wakker worden, geen wekgeluid vanuit m'n horloge of haar telefoon, geen vroege ochtend wandeling er staat maar 1 ding op het programma: 16.45 vliegen van Alice Springs naar Cairns. Heerlijk gedouchd zonder dat er iemand aan de douchdeur klopt, lekker ontbeten, koffers weer gesloten. Checkout was om 10.00, even hiervoor stallen
we onze bagage bij de receptie. Tja tot nu toe is het heel anders als de laatste dagen. Het is een half uurtje lopen naar het centrum dus ook een half uurtje terug om te winkelen en rond te kijken Tjeeeeeetje dat betekend dat ik 5
uurtjes in de warmte en met al die vliegjes 'moet' shoppen (zeg wandelen #@*(@$%^!!) didgeridootje links didgeridootje rechts, boemergangen in alle maten,t-shirtje met stipjes of steepjes, Uluru hier en Kata Tjurka daar!! Maar als een kado'tje kregen we tijdens de wandeling'terug naar onze bagage een stunt vliegshow met 6 toestellen.
Het busje naar het vliegveld was netjes op tijd en een half uurtje laten zijn we ingecheckt, we hebben een klein beetje vertraging maar even voor 8 uur 's avond landen we voor de tweede keer op Cairns maar nu nemen we een taxi naar ons hotel Bay Village voor 1 nacht om morgen onze camper op te halen, boodschappen te doen en....... te
wandelen door het centrum #*&%^^^*%^%!!!!

• 04 November 2010 - 06:27

Jolanda:

Lekker geen wekker he, maar ja, wel weer winkeltjes. Het is het een of het ander. Nog niet gedoken lees ik, weet niet presies wat jullie planning is, maar veel plezier weer, groetjes van mij

• 04 November 2010 - 06:46

Thea:

Wat fijn om een keer geen wekker te hebben en even lekker relaxed rond te wandelen. Lijkt wel vakantie....hihihihi.

Bijna duiken begrijp ik, heeeeeeeeeel veel plezier!