Problemen, problemen & nogmaals problemen..... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Problemen, problemen & nogmaals problemen..... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Problemen, problemen & nogmaals problemen.....

Door: Edith (& Jan)

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

04 November 2010 | Australië, Cairns

Heerlijk zonder wekker wakker worden in een lekker bed, inderdaad net vakantie! Na een heerlijk ontbijtje nemen we een taxi naar Britz, de verhuurder van de camper. We worden ge-upgrade naar Platina klant, betekent dat we een grotere camper krijgen met kamera voor achteruit rijden, TV met dvd en riohtbare digitale antenne en radio met mp3 en en bij het terugbrengen alleen de sleutel hoeven in te leveren (of zoiets). Helaas was onze camper nog even in reparatie want de airco was defect. Even wachten....en nog even wachten.....en toen kregen we een 4WD mee om vast boodschappen te gaan doen. Cairns heeft heeeel veeeel winkeltjes......... Gelukkig zijn er hier ook duikwinkels waar Jan zich heerlijk kan vergapen aan al het moois. We hebben ons ook vast gemeld bij de duikwinkel waar we zaterdag voor drie dagen mee op de boot gaan om te duiken. Ook op zoek gegaan naar een simpele onderwater camera, is gelukt! Jan heeft sinds een paar dagen last van een geirriteerd oor, hadden we al druppels voor gehaald maar echt over gaat het niet en gaan ook alle twee onze camera's gek doen, soms zit het tegen. Alles zal goed komen!! Na uitgebreid boodschappen te hebben gehaald en weer terug bij Britz, moeten we nog even wachten, maar dan heb je ook wat!! Een bijna spiksplinternieuwe camper (5000km op de teller) en het meeste kookgerij nog hartstikke nieuw. De camper is echt een stuk groter. Eenmaal op de camping de boel uitgepakt en de tas vast klaar gemaakt voor het duikavontuur van zaterdag.Jan is nu heerlijk aan het koken, het ruikt weer fantastisch en na het eten uitzoeken watwe morgen gaan doen. Ook hier is weer heel erg veel te zien en te beleven!! Mijn camera lijkt weer gewend aan de tropische temperaturen, nu maar hopen dat het met Jan zijn camera en vooral met zijn oren ook weer goed komt!!

• 04 November 2010 - 11:59

Dennis:

Pfffff geef pa svp reiki.ik hoop echt dat het goed komt met zijn oren want dit gaat volgens mij ook heel erg bijzonder worden.ik ben blij te horen dat jullie onderwater ook fotos kunnen gaan maken.ik kan niet wachten.
    Geniet maar lekker van het eten.eetsmakelijk

• 04 November 2010 - 12:09

Jolanda:

Mmmmmm...was de walnut cake lekker, zo ziet ie er wel uit. Zo zie je maar dat wachten altijd beloond wordt met een mooie grote camper. Hoop dat Jan's oor opknapt en de camera's ook. Heel veel duikplezier zaterdag!!! groetjes Jollie

• 07 November 2010 - 15:38

Joop:

helemaal te gek wat ik allemaal heb gelezen
    ik hoop dat het oor van jan gauw beter wordt en geniet nog maar even