Campsite 100% asfalt, NO WAY !!!!!!! - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu Campsite 100% asfalt, NO WAY !!!!!!! - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Edith & Jan Rinckes - WaarBenJij.nu

Campsite 100% asfalt, NO WAY !!!!!!!

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Edith & Jan

29 Mei 2012 | Canada, Campbell River

Na een dagje stil staan gaan we weer op pad, alles afgekoppeld en opgeruimd, slide-inn en GOGOGOGO Al zwaaiend laten we de 'Akela met ik denk d'r portofoon op haar bibs' op haar veranda van haar office achter en gaan de Highway 101 op naar Powell River, waarwe met de ferrie de Sunshine Coast gaan verruilen met Vancouver Island. We zijn veel te
vroeg maar.... we hebben hem nog niet gemist. We staan in line 6 als eerste, Edith heeft een bakery gezien en stelt voor om daar even wat te halen voor bij de koffie. Tja en dan ben je binnen en dan moet je kiezen, het is gelukt,we slenteren terug naar de camper we zijn nog geen half uurtje weg en alle line's staan vol. In de verte zien we de ferrie al aankomen, als de koffie met die lekkere koek (ik dacht met stukjes chocola maar het waren rozijnen) gedumpt zijn kunnen we starten en mogen we de boot in. De overtocht duurt anderhalf uur er is een restaurant aan board dus Edith stelt voor het diner te verruilen met de lunch. De overige tijd slenteren we wat over het schip en belanden in een brede ontspannend zittende stoel waar ik door de speakers wordt gemaand om naar m'n 'verhikkel' te gaan!! Tijdens het diner keken we in een boekje van campsites en hebben we besloten om toch naar een andere campsite te gaan, Driftwood by Sea is gelegen in het plaatsje Campbell River en bijna in het centrum aan de oceaan. Na 50
minuten rijden rijden we in Campbell River en dan: 'U bent aangekomen' We schrikken ons rot het is gewoon een
geasfalteerde parkeerterrein met een hek er om heen!!! Ik draai de camper verderop om er nog maar eens langs te
rijden, DIT GAAT HET NIET WORDEN!! en die 10 minuten naar het centrum lopen haalde we niet eens met de auto in 10 minuten!!! Ik stel voor dan toch maar iets terug te rijden naar de campsite Salmon Point die we oorspronkelijk hadden gekozen. Wanneer we de campsite oprijden ziet het er allemaal mooi maar ook stil uit! De dame in the office wijst alle beschikbare plekken aan, ze had beter kunnen zeggen op welke 10 plaatsen we niet konden staand dat was sneller klaar geweest, hahaha We krijgen plek 24 vlak bij het sanitair, zwembad en... hot-tub!! Wanneer de camper weer geheel staat aangesloten heeft Edith haar seniorenmomentje en ik ga wat slenteren on the beach, ik hoor iets van zeehonden maar ik kan ze niet vinden en dan opeens zweeft een paar meter boven we een knijter van een eagle wel 3-4 rondjes om me heen en gaat dan naar een hoge boom en zit daar nu op een tak, ik speur met de kijker alle boomtoppen af en vind het een paar minuten later weer terug. Hé daar zie ik Edith lopen, ik dacht nog: kort seniorenmonentje,
maar ook zij had de zeehonden horen brullen en had zo iets daar wil ik ook bij zijn, ik vertel haar van de eagle en wijs hem aan in de boom, vanaf dat moment was ik weer helemaal alleen en zij staat met de verrekijker kontinu te loeren naar de eagle. Wanneer ze weer bij me is besluiten we naar de hot-tub te gaan, gloeiende gloeiende dat is
niet normaal zo heet!!! maar goed alles went en... je wordt er ook weer lekker schoon van!! hahahaha Onderstussen is het een beetje begonnen met regenen, je weet wel van hier en daar een spetter waar jij misschien tussen door kan lopen maar ik niet!! Morgen willen we hier nog een hike lopen door het natuurgebied naar de monding van de Oyster River en terug, we zien wel, tot morgen.....

  • 29 Mei 2012 - 12:38

    RINCKE:

    Ziet er allemaal weer goed uit.Veel plezier samen

  • 29 Mei 2012 - 17:19

    Cathy:

    Sorry, had een paar dagen niet gelezen, we waren naar de camping. Ik had net effe tijd om alles weer in te halen. Wat een super vakantie, mooie dieren gezien, helemaal geweldig. We wensen jullie nog veel plezier. Lieve groetjes van alle Volendammertjes.

  • 29 Mei 2012 - 21:45

    Petri:

    En de groetjes van de Edammertjes :-) :-) :-)
    Geen camping maar gewoon aan 't werk...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith & Jan

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 121562

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 01 Februari 2014

'HUWELIJKS-CRUISE'

07 Maart 2013 - 13 Maart 2013

effe NEW YORK

25 September 2012 - 02 Oktober 2012

DAHAB EGYPTE 2012

15 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Canada & Alaska

13 April 2012 - 22 April 2012

PADI IDC Zandvoort

04 Mei 2011 - 13 Mei 2011

Bonaire 2011

19 Oktober 2010 - 24 November 2010

Australie 2010

Landen bezocht: